Finally at home

Japp efter maten hamnade jag ute i Saladamm hos min gummas föräldrar och satt och tjötade ett tag, drack cola och käka bulle och glodde lite på tv.
Nu är jag hemma igen och ligger i soffan och funderar på om man ska orka ta sig ner i sängen och sova, förmodligen så är de det bästa än att sova i soffan. Kommer vara ledbruten om jag skulle göra det.

Imorgon bär det av hem till pappsen på kvällen för att städa på altanen så vi kan vistas där på lördag när det kommer folk, På dan imorgon blir det städning här hemma så man kan få hem folk utan att skämmas...

Japp så blir det, har en stor mysig rottis som ligger och värmer mina fötter just nu, ska ta ner min säng kamrat och lägga henne under täcket så hon får värma mig, är lite frusen av mig.

Ja jag ställde mig på vågen hemma hos mamma i Saladamm, och vilken chock jag fick, trodde inte det var sant, har gått upp 10 kilo på ett ½ år. Ja tänker inte säga vikten men bara att jag gått upp. Man pratar aldrig om en kvinnas ålder eller vikt så är det bara.

Längtar tills på fredag!
Längtar till på lördag!
Längtar tills på söndag!
På måndag blir det bolaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback