Fin besök...

Jo då det gick bra att få ut kartongerna med böcker. Dom va tunga och otypliga att bära, men hem kom jag i alla fall. Hmm... Man blev ju inte direkt populär när man kommer instapplande med en massa kartonger. hihi.. Men men vad ska man göra, måste ju göra mitt jobb, jag har liksom inget annat val..

Fick fin besök nu på kvällskvisten, hon stannade på en snabb visit innan hon drar vidare. Drack kaffe och snackade en hel del skit. Och hann även med att titta på "Lipstick Jungel" och äta en massa gott (morötter/gurka) med vitlöksdipp. Så man lät ju lukta väldigt gott imorgon. hihi. Attans då.

Nej kom nyss hem efter att kört hem mitt besök. Nu ska jag snart krypa ner i sängen brevid det bästaste i mitt liv och sova, imorgon väntar en ny dag med nya bok kartonger som ska ut och leveras.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är jag som ska tacka <3

2009-08-31 @ 23:33:14
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback