En söndag i slöfart

Japp det är vad det verkligen har varit. Har inte blivit många handtag gjorda hör hemma idag heller.
Har mesta dels legat på soffan och slö tittat på allt som varit på tv, älsklingen låg brevid och snarkade ganska ljudligt ett tag, så är det att vara tröttis, förstår honom också varför han är det.

Kändes som om att denna dag har varit behövligt, vara osocial och inte göra någonting.

Kom upp i morse och fick se att de är några puckon som i natt har varit så duktiga och vänt upp och ner på några blomlådor här i byn och det känns ju verkligen så himla värt att göra det, och dom har kastat ägg på en bil och det är ju lika ovärt det.

Min kärlek till dig Johan växer bara mer och mer för varje dag som går, du kan inte ana.
Du har fått mig hel igen, och de flesta ärr har nu läkt, allt känns så bra nu.
Du får mig att må som en liten prinsessa. Du får mig hel & att må bra.
Jag vill inte ha någon annan än dig, vill få ha dig vid min sida resten utav mitt liv.
Och att få bära din förlovninsring är mig en ära!



Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback