Arbetsdagen är över

Japp ligger nu hemma på soffan och bara softar, gick jätte bra att jobba, kändes lite ringrostigt imorse innan jag kom igång, men är så förvånad fortfarande att lastningen i V-ås gick bra. Sen har allt flytit på jätte bra..

Men jag tycker synd om min älskling idag, hans lediga dag och han får lov att åka och jobba, det skulle ut en ny omgång med tidningar i Enköping för att dom bytt 4 sidor i tidningen för att prinsessa nr 2 har förlovat sig med sin Jonas, jajaj.
Det hade väl kunnat vänta till imorgon tycker jag med inte Aftonbladet tydligen!

Imorgon är jag ledig och jag ska verkligen njuta av ledigheten och sova hur länge jag vill! Skönt att få sova ut, 5 arbetsdagar på rad, med en delad tur på Lindgården är inte det lättaste, känns som om att jag inte har varit hemma på flera dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback