Valborgsmässoafton

Yees idag blire party eller inte.
Ska vara nykter ikväll, ska inte ens åka in till stan.
Trotsar alla andra.
Tänker inte vara som alla andra och åka in till Sala för att titta på jänkare och kolla på en massa överberusande människor. Det finns mycket annat vettigare saker jag kan ägna min kväll åt.
Som om att vara hemma och rå om min älskling, och man kan ju hoppas på att huset blir relativt tomt.
Att Julia kommer vara hemma gör ingenting, få rå om henne lite också.

Om det nu skulle ske så ska vi fylla badkaret och bara vara sitta med varsin grogg.
Egentiden vart tog den vägen?
Den försvann.
Bort blåst med vinden, finns inte kvar.

Lider av det även fast jag inte vill klaga, men man behöver få vara helt ensamma ibland och bara bry sig i varandra.

Sitter nu och huset är helt tomt och har min egna egentid.
Jo och den spenderas framför datorn, men bra musik på och sitter och bloggar.
Man är väl bra slut som spenderar egentiden på så sätt.
Men så spenderar jag det.
Och trivs med det.

Var på möte för ett tag sen på vård och omsorg.
Väldigt lyckat möte måste jag säga.
Har fått sommarjobb på Lingården i Kila.
Närma och bra, bara att åka Kilaslinken så är man framme.
Kommer få gå på mera möten och vissa utbildningar som jag måste ha.

Funderar även på att plugga till uska, vet inte men en idé.
Kan ju plugga det på distans tror de kommer bli bättre så.
Har sån självdisicplin att jag skulle klara av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback