Ny vecka, nya tag

Nu är det en ny vecka, med nya tag.
Veckan är nästan fullplanerad.
Tycker det är skönt att veta vad som händer och sker.

Imorgon ska jag umgås med min lillasyster, hämta henne vid skolan och sen hem till henne.
Kolla på digitalkameran och se varför den inte lägger in bilderna på minneskortet.

På torsdag ska jag träffa en vän ifrån förr, som ska bjuda på mat och det ska snackas skit.
En vän som hellre har mig än han, han tröttnade på att vänta.
Han hörde av sig men fick inget svar, som han sa igår "Telefonlinjen går åt båda hållen"

Igår så fotade jag och bästa Linda, har sett en del av resultatet, ska spännande att få se resten.
Vi hade riktigt roligt under fotostunden, sen blev det mat, älsk stod vid spisen så vi kunde fota färdigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback