En helt vanlig dag...

... har det varit idag här ute i byn.
Darlingen plockade in all ved som låg på kärran och jag och Putte tog en långsväng med gläfs.
Och då ska ni veta att det var i rasktakt med lite joggning inräknad och på slutet så spurtade jag 60 m.
Känner mig väldigt duktig och detta ska jag fortsätta med ska ta en långsväng varje dag och utan villkor.
Även fast det är sämre väder.
"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

Klockan ringde 03:45 imorse olagligt tidigt, men jag masade mig upp och ögonen stod i kors.
Men förhoppningsvis så kommer jag ihåg en del av linjen till imorron.
Ska sitta brevid imorgon igen, sen får vi se om jag kan så pass mycket att jag kör själv med "Kartan" brevid.

Har haft en helt underbar helg, tjejerna hemma och Emma på besök, hon blev kvar till imorse.
Och Putte har varit iväg på infohelg om lumpen som har rycker in i Augusti, helt slut kille va vi och hämtade ifrån tåget igår
Hade ganska roligt imorse måste jag säga, Emma var helt borta. Jaha var min första tanke har hon åkt hem.
Men icke, väskan med kläder, skorna och bilen var borta.
Hon hade bara bytt säng.
Och vilka spekulationer vi hade imorse om hur det hade kunnat blivit så.
Men nu är allt det uträtt i alla fall, haha.
Spännande och ser hur detta går vägen och vad som händer och sker.

Imorgon ringer klockan tidigt igen så det blir en tidig kväller ikväll, men en film i tvn och slappa.
Först ska det tittas på "Färjan 2" en jätte bra serie.
Fastande redan första avsnittet i första säsongen.




Nej snart ska jag in i duschen och fräscha till mig lite.
Blev varm efter den långa raska promenaden men känner mig jätte nyttig och duktig och det belönas med en slappar kväll i soffan.



Och på torsdag em ska jag på en kortare intervju i Västerås för Mc Donald´s kan ju hoppas att det går bättre denna gång.
Hoppas, hoppas, annars har jag en del andra trådar ligger ute om jobb och man kan ju alltid hoppas att man får napp på någonting av dem..

Se hela bilden

Jag fick höra ett par värmande ord idag,
"Det syns att du mår jätte bra tillsammans med Johan"
Om de orden värmde om jag säger så.
Och jag har äntligen hittat rätt, hittat den som jag vill dela resten av mitt liv tillsammans med.
Jag har hittat riktig och äkta kärlek, detta vet jag att det är riktiga känslor det handlar om.
Det går inte att beskriva hur det känns, men när man har mött det så vet man verkligen hur det är.
Jag älskar Johan så mycket att det inte finns några ord som kan beskriva hur mycket det är.
Han är det bästa i mitt liv.
Det är så skönt att ha funnit någon som tycker om samma saker, man har samma åsikter och man tycker lika i mångt och mycket.
Vi är ganska lika personer men kommer ifrån så olika liv så att det inte är sant.
Vi har båda gott i den hårda skolan och det har gjort till dom vi är idag.
Jag skulle kunna döda för honom jag lovar, eller plocka ner mången eller vad som helst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback