Depp dag

Yes här är det depp dagar för fulla muggar.

Går och vankar av och an som en osalig ande känns det som.

Har liksom ingen ro i kroppen för 5 öre.

Satt och tänkte på sen sak igår, jag hade ju varit så himla duktig förra månaden och missa börja på en ny p-piller karta och under den månaden så mådde jag skit bra.

Och nu har jag ätit tre piller och mår apa, har börjat fått svårt att svälja tabletterna och allting.

Så imorgon blir det ett samtal till ungdomsmottagningen och boka tid för undersökning + något annat än p-piller i alla fall.

Funderar på p-ring eller plåster jag vet inte riktigt.

Får se vad det blir.


Sen mensvärk 2000 ingen hit kan ja ju säga

Känner att tiden för bloggandet har försvunnit, det kommer en massa andra saker ivägen, det blir allt längre mellan alla uppdateringar.

Och äntligen börjar de gå framåt på jobbfronten, har fått jobb v25-32 på ett äldreboende 10 min från där jag bor och det känns jätte bra.

Väntar svar från Mc Donalds i Västerås.

Och kommer säkerligen att få köra tidningar under semestrarna om tid finnes för det.


Va på en girltripp med Emma går, åkte väl en sisådär 60 mil om inte mera.

Vi återupplevde en massa gamla minnen och hade väl ja ca 2 miljoner skratt anfall.

"Hej och välkommen till Pingbo"

"St Skedvi... ASG"

Ja en del av det som blev sagt.


Försöker tagga tills Valborg, då blir de buggy åka med min älskade Memmlan.

Ska bli kul, vi blir Piff & Puff som förra året riktigt lovely.


Och min kärlek till
Johan växer och blir större för varje dag som går.

Det finns snart inga ord som kan förklara hur stor min kärlek är.

Han är mitt allt, mitt liv, den luft jag andas, den jord jag går på, ja allt.

Det finns ingen annan än han för mig.

Jag har äntligen mött äkta och riktig kärlek, man vet verkligen när man har mött den.


Kommentarer
Postat av: Sippan

Lycka till med kärleken och ha en trevlig Valborg!

2009-04-29 @ 11:03:01
Postat av: Emma

Sippan- Tackar, du får ha en bra valborg du med

2009-04-29 @ 14:17:50
Postat av: Emma

Vi haaade såå jävla roligt :D PUSS

2009-04-29 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback