Då var påsken förbi

Och nu har vi överlevt påsken också.
Med en massa god mat och trevligt sällskap igår.
Satt ute hela dagen hemma hos mammsen med älsklingen
och storasyster med sambo och barn kom dit.
Karlarna delade på en låda öl och vi kvinnor fick hålla oss till det alkoholfria alternativet.
Men trevligt hade vi, solen sken och det var varmt och skönt.
Och en massa skit prat och många roliga skratt..

I fredags hade våran älskade Pelle en liten fest, mycket trevligt.
Ja vissa delar var ju mindre trevliga men dom går att överleva.
Det var mycket trevliga människor som kom dit.
Och en liten bebis kom med sin mamma för dom skulle hämta upp barnets pappa.
Och bebisen var ju så himla söt, jag smälte totalt, så himla mysigt.

Ja och sen när vi kom hem ifrån Pelle efter många om och men för det blev några turer med folk som
bad om skjuts och eftersom jag var den enda som var nykter så blev det min lott, lika gärna som om att dom ska försöka få tag på skjuts mitt i natten och behöva väcka någon, kändes lite dumt, då kunde jag lika gärna fara med dom.
Vi låg i sängen och pratade lite och älsklingen var lite på lyset men han sa vissa saker som gjorde mig helt rörd, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
Inom sinom tid, låt det bara gå ett tag, låt mig få landa så får vi se vad som händer..

Förhoppningsvis så träffar jag Linda idag också, hon skulle ha kommit igår men fick huvudvärk.
Så hoppas hon är piggare idag.

Förbannade pollen säger jag bara, är helt igen korkad i snoken ta mig fan.
Skit jobbigt och jag som hade hoppats på att det skulle bli ett bra pollen år för mig.
Men det börjar på en gång, fan också.

"Jag har hittat hem, jag har hittat den famnen som jag vill leva i. Jag har hittat den jag vill dela glädje och sorg tillsammans med, som jag vill dela resten av mitt liv med.
Allt känns så himla bra, jag har ingenting att förlora på detta, jag kan bara vinna på det.
Och älskar honom så att orden inte räcker till så att det går att förklara.
Han får mig att må så bra, får mig känna mig trygg, älskad, uppskattad ja allt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback