Ännu en vecka till ända...

Jaha nu har det snart gått ännu en vecka.
Och dåligt med uppdatering är det måste jag erkänna.
Händer inte så väldigt mycket i mitt liv.
Satt nästan hela dagen i rätten i går.
Det var lite kämpigt, kom upp en massa flash backs från den dagen jag själv satt där, som målsägande.

Och nu är tjejerna här, efterlängtade.
Det var riktigt länge sen dom var här, helt underbart att få ha dom hemma nu igen.
Idag så grillade vi, mums.

Imorgon kanske det blir rally i Västerås och söndag blir väldigt lugn.
Och på måndag kommer bästa Linda ner igen och ska bo här tills tisdag, trevligt.
Kommer kanske bli en till fotorunda med mig framför kameran.
Blev ruskigt nöjd med dom förra bilderna som vi tog.

På söndag ska testet göras, känns långt tid.
Som en evighet.
Oroar mig lite grann men vi får se.

Inte just nu.
Sen senare när det finns en stadigare grund att stå på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback