090407

Sitter här medans älsk tvättar av bilen en snabbis.
Sen bär det iväg, bort en stund.
Grilla ikväll och förtära någon grogg.
Sitta och snacka skit med 2 underbara människor som betyder så mycket.
Åka ifrån skvaller staden ett tag.
Men imorgon eftermiddag/kväll är vi tillbaka i byn troligtvis.

Det händer och sker mycket just nu.
Kommer troligtvis få köra mera tidningar som det låter, och ska då även kanske lära mig en annan linje.
En som inte är lika jobbig, eller ja vissa ställen kanske, men det är inte lika mycket tidningar på själva rundan och det kan vara väldigt trevligt.

Solen skiner och jag bara njuter, mår så himla bra.
Och nu när det är ljusare så att man får mera energi.
Jag trivs så himla bra nu.
Trivs bra i byn, med grannarna runt omkring och allt annat också.
Hela min tillvaro är helt underbar.
Känner mig älskad och uppskattad som jag tjatat om.
Men det var länge sen nu man kände så.
Och jag har hittat en som tycker om samma saker som mig.
Satt och pratade idag om att ut och gå i naturen.
Gå i skogen och plocka svamp, åka till Hårsbäcksdalen och gå och titta på forsarna och allt runtomkring bara.

Nej nu ska jag lägga ut saker i bilen så allt kommer med.
Men på återseende imorgon



Kan inte förklara hur mycket denna människa
betyder för mig.
Hon födde mig och tagit hand om mig och
hjälpt mig genom mycket.
Älskade mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback