090402

Har varit dålig på att skriva på några dagar nu..
Det har varit fullt upp..
Igår var jag med Mia på Johansson´s och fikade och skvallrade lite, lovely..
Idag var jag barnvakt åt mina underbara syskonbarn, hämtade dom på dagis och sen hem och busade hela eftermiddagen, skönt att få ta fram mitt barnasinne igen, nog för att det nästan alltid är framme men nu hade man en anledning till att få ta fram det.. hehe..

Fick ett trevligt samtal nu ikväll, jag ska få jobba lör-sön..
Skönt att få göra någonting, så imorgon ska vi hämta hem bilen så den står start klar tills lördag morgon när det bär iväg till Enköping för att lasta tidningar, sen blire till att gasa Sala båda dagarna.
Skönt att få in lite pengar kan man ju säga.
Kan ju hoppas på att man får göra mera gånger.
Och att det kanske kan bli mera ofta.

Imorgon blire till att fika med moder och syster yster, ta en kopp kaffe och snacka lite skit, lovely..

Har grillat två dagar på rad, mums.
Nu känns det verkligen som om att våren äntligen har kommit för att stanna.
Fick höra för en stund sedan att nästa vecka ska det kunna bli 15-20 grader varmt.
Nästan sommarvärme, men då kanske den sista snön kan försvinna och det kan torka upp så att man kan börja vara ute och plocka och dona.

Nej ringa ett samtal till norr och sen slänga sig i soffan och glo på tv ett tag innan sängen kallar på mig igen.
Har inte blivit till att sovit nån middagslur på hela veckan och det känns. Man blir bortskämd med dom.
Dom ger en lite extra energi, för nu är jag helt slut på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag berättar på luren ikväll :)

2009-04-06 @ 17:03:35
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback